niedziela, 3 lutego 2013

LADY IN RED

Hejka

Luty niezaprzeczalnie kojarzy mi się z walentynkami. Nie jest to już tak ekscytujące święto jak za czasów szkolnych, ale mimo wszystko je lubię. Mimo wszystko, bo uważam, że troszkę je skrzywdzono zbytnią komercjalizacją. Takie mamy czasy, że wykorzystuje się wszystko na czym można zarobić kasę. Czasem to smutne, a czasem irytujące. Mnie jednak to święto kojarzy się z romantyzmem, dreszczykiem emocji, pięknym zapachem, świeczkami, nastrojem i wszechobecną miłością. Dlatego jeszcze raz napiszę mimo wszystko należę do fanek świętowania Dnia świętego Walentego. Kreacja zainspirowana tym świętem. Czerwona sukienka, wysokie obcasy i niczego więcej nie potrzeba prócz faceta, którego się kocha <3 A Wy co sądzicie o Walentynkach?? Przereklamowane czy jednak romantyczne??













25 komentarzy:

  1. Ja osobiście nie celebruję aż tak bardzo 14 lutego, ale też nie oceniam tych którzy to robią!
    Każdy ma prawo przeżywac jak uważa zarówno ten dzień jak i inne święta :)
    Dla mnie każdy dzień spędzony blisko osoby którą się kocha jest niezwykły i piękny, trzeba dbac i pielengnowac swe uczucie nie tylko 14 lutego!To tylko jeden dzień w roku i tak jak napisałaś bardzo skomercjalizowany, zazwyczaj niewiele mający wspólnego z uczuciami:)
    Przecież trzeba tak niewiele by każdy wieczór we dwoje był niezwykły :*

    A Ty wyglądasz cudnie:)Ślicznie upięte włosy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Beatko, zgadzam się w 100%, że o miłość trzeba dbać każdego dnia, bo jeden dzień w roku nie załatwi sprawy. Dla mnie to po prostu miłe święto :) Buziaczki Kochana

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka i buty piękne. :) Bardzo kobieca stylizacja.
    Pozdrawiamy
    Joanna&Maja
    Surdut. Surrealistyczny Duet Twórczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh, dobrze, że są jeszcze na świecie kobiety, które tak romantycznie do tego osoby i faktycznie przywiązują do tego wagę by nadać temu świętu trochę magii, ja np tego nie traktuję zbyt poważnie :) Bardzo ładnie wyglądasz, kobieco i elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Walentynki najpiękniejsze są wtedy, kiedy mamy się z kim podzielić tą miłością;)) wtedy wszystko jest cudnie i romantycznie;))
    super butki! ;))

    zapraszam - http://wbrewzasadoom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Romantyczne! btw. w czerwieni Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak znam życie to na romantycznej walentynkowej kolacji byśmy się z mężem pokłócili :D :D :D

    Bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano bywa i tak, ale wtedy są szanse na romantyczne godzenie się ;)

      Usuń
  8. Zawsze marzyłam o przeżyciu idealnych walentynek ;)!
    pięknie na tobie leży ta sukienka
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. WYGLĄDASZ SWIETNIE- IDEALNA STYLIZACJA NA WALENTYNKOWĄ KOLACJE!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna sukienka, romantyczna i idealna na specjalne okazje. Na przyklad na Walentynki:) Ja osobiscie nie obchodze tego dnia jakos szczegolnie, "walentynkuje" sie na codzien;))) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  11. W latach mojej młodości w ogóle nie było tego święta. Dla mnie trochę przereklamowane, być może dlatego, że wszyscy chcą na tym zarobić. Za dużo gadżetów jak dla mnie. oczywiście nie przeszkadza mi to jesli inni świętują. Każdy ma wybór :-)
    Sukienka piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie, romantycznie i seksi:) A widzę, po wystroju, ze pasowałyby Ci moje czarno-białe poduszki:)Ja lubię Walentynki, choć rzadko obchodzę uroczyście.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow jak na walentynkową wow wow kreacja i wyglądasz olśniewającą!

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz:) sukienka idealna na walentynki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze... Idealnie na walentynkowy wieczór...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...