środa, 12 lutego 2014

A WCZORAJ BYŁA WIOSNA...

No dobra może przed wczoraj. Pogoda znowu spłatała nam figla i dziś od rana u mnie sypie śniegiem :/ Nie ukrywam, że piękne słoneczko i temperatury w okolicach 10 stopni bardziej mi odpowiadały :) Zanim zapadnę w zimowy sen wrzucam kilka fotek stylizacji w jeszcze wiosennej aurze. Będę śnić o tym, żeby szybko do nas powróciła :) Enjoy









Kurtka, buty - Allegro
Sweter, torebka - Atmosphere
Jeansy - Cherokee
Chusta - prezent
Okulart - Firmoo

16 komentarzy:

  1. świetny sweterek i chustka, mam taką tylko czarną:) u mnie też dzisiaj była wiosna a dzisiaj śnieg pół dnia sypał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :) a co do pogody to dzisiaj faktycznie fatalnie było, jak jechałam po młodą do szkoły to nie nadążałam z odśnieżaniem auta :( mam nadzieję, że to szybko minie...

      Usuń
  2. Buty zapewne bardzo ciepłe i wygodne. Do takiego zestawu w sam raz. Gorzej, jak na ulicy widzi się elegancką stylizację i te buty. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz, dużo dla mnie znaczy :) Wybrałam te buty bo czekało mnie kilku godzinne chodzenie, więc wygoda przede wszystkim :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. U mnie to właściwie zimy nie było :) Jest tak cały czas. Przyjemny spacerowy zestawik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. żeby tylko ten śnieg do mnie nie przyszedł...chusta jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten zestaw :) Sweter jest bardzo ładny a i chustka przyciąga mój wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz !!
    pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak wiosnę można było poczuć.
    Pozdrawiam Cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia ! A u mnie ciągle wiosna i słońce :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam identyczną chustę :-) świetny, prosty zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...