środa, 21 maja 2014

TUNIKA W GROSZKI

Czarna tunika mgiełka w białe groszki - z czym byście ją założyły? Ja wczoraj zestawiłam ją z czarnymi bawełnianymi legginsami :) I gdyby nie buty powstałby zestaw black&white. Ja jednak chciałam wprowadzić troszkę koloru stąd koralowe baleriny :) Zestaw wygodny i taki był mi wczoraj potrzebny. Akcent biżuteryjny to bransoletki z pereł, które pojawiły się już na blogu kilka razy. Pogoda zrobiła się iście letnia więc dzisiaj chyba przywitam spódniczkę ;)

pozdrawiam serdecznie








Tunika - Atmosphere - sh
Legginsy  - Stradivarius
Bransoletki - Stradivarius i Avon
Torebka - David Jones
Balerinki - Allegro
Pasek - Cropp

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki, print groszkowy też bardzo lubię :)

      Usuń
  2. ładna ta mgiełka-bluzka :) balerinki fajnie robią tej stylizacji :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. biżuteria jest idealnie dobrana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę bardzo fajnie ci w tym zestawi kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha-Fashion

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta tuniczka ostatnio mam chętkę by uszyć coś sobie w kropki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbadziej podoba się ta torebka!
    zapraszam
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Tunika jest swietna! Super fason, no i te groszki.. Mimo czerni wygladasz bardzo dziewczeco i wiosennie.
    Pozdrawiam! ANka

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna tuniczka! :) Myślę, że równie dobrze będzie wyglądać w połączeniu z białymi spodniami. A jeśli nie boisz się kolorów, może czerwień, albo coś żółtego! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę ciekawie ! Spdobała mi się twoja tunika i balerinki ! :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz :) zakochałam się w torebce!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam granatową bluzeczkę w białe grochy i ogromnie się podobała w pracy:))) Grochy uwielbiam a Twoja tuniczka bardzo mi się podoba, Całość super i fajnie , że jest inny akcent jeśli chodzi o baleriny:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham wszystko, co jest w groszki! ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...