poniedziałek, 4 sierpnia 2014

CZY WASZE DZIECI BOJĄ SIĘ BURZY?

Ciepłe pory roku to nie tylko długie i gorące dni, ale też częste burzowe popołudnia i wieczory. Wzmożona ilość wyładowań atmosferycznych niesie dla nas nie tylko orzeźwienie lecz także przeżycia bogate w stres. Moja starsza pociecha na widok ciemnych chmur dostaje ataku paniki. Nie wiem dlaczego tak się dzieje :( Rozumiem strach bo grzmoty, sama za burzą nie przepadam, ale staram się tego nie pokazywać. Ale ona widząc tylko ciemne chmury od razu ma łzy w oczach. Nie wiem jak jej pomóc przezwyciężyć ten lęk. Oczywiście za każdym razem rozmawiamy, tłumaczymy, że będąc w domu nie ma się czego obawiać. Uprzedzamy jak powinna się zachować jeśli burza spotka ją gdzieś na dworze. I mimo iż na koniec takiej rozmowy zawsze ze zrozumieniem przyznaje, że w sumie to boi się na wyrost to przy następnej okazji sytuacja powtarza się od początku. Drogie mamy jak wyglądają Wasze doświadczenia w tej kwestii?? Czy Wasze dzieci też boją się burzy? Jak sobie z tym radzicie?
Mimo tego, że pamiętam jak bardzo ja bałam się będąc dzieckiem a może właśnie dlatego strasznie mi przykro jak widzę jak ona się boi. Bardzo chciałabym to zmienić...

Zdjęcia weekendowe. Znowu chillout na działce u mamy :) Sukienka idealna na upały lekka i przewiewna. Trochę oversizowa, ale przez to doskonale sprawdza się przy wysokich temperaturach :)













Sukienka - bon prix
Torebka - Atmosphere
Buty - George - sh
Okulary - Avon


Już wkrótce na blogu o tym czy szczotka Tangle Teezer skradła moje serce, stylizacje dla Biga Styl oraz KONKURS :)




6 komentarzy:

  1. Mój " dzieciak" już wielki to się chyba nie boi ale ja panicznie…Zawsze staram się aby wejść pod dach w czasie burzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny tył ma ta kiecuszka ;)
    "moje dzieci" (czyli w pracy) niby mówią, ze boją się, ale jak ostatnio była ostra burza, to byli tak zajęci zabawą i krzykiem, że nie zauwzyli (nie usłyszeli) burzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka przepiękna;natomiast co do bania się burzy-u nas w związku to lepsza połowa obawia się burz.

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka świetna, podoba mi sie :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...