niedziela, 7 lutego 2016

WIOSENNY PTAK :)

Piękna wiosna zawitała do nas w środku zimy :) Pogoda płata nam figle kusząc przez szyby cudownym słońcem po czym smaga chłodnym wiatrem gdy wyjdziemy na zewnątrz. Pisałam już to nie raz ale powtórzę się, że przy takiej pogodzie uwielbiam futrzane kamizelki w połączeniu z ramoneską. Dziś takie futerko w odcieniu pudrowego różu w duecie z czarną ramoneską, czarną skórzaną spódnicą i przewrotnie połączone z różową bluzą z folkowym ptakiem. Co sądzicie o takim połączeniu? Myślicie, że zima jeszcze wróci? Mam nadzieję, że nie :)










Kamizelka, botki - nn allegro
Spódnica - Vila
Ramoneska- Paris Sweewe
Bluza - zaprzyjaźniony internetowy butik odzieżowy
Torebka - Dissona



ZAPRASZAM WAS RÓWNIEŻ NA ROZDANIE :)

MOŻECIE ZGŁASZAĆ SIĘ TU KLIK

A DO WYGRANIA PONIŻSZY ZESTAW





6 komentarzy:

  1. Mnie się podoba, bardzo lubię połączenie ramoneski z futrzaną kamizelką. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz! Świetny ten sweterek i futrzak:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby już ta wiosna do nas przyszła na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez nam nadzieje, ze wiosna juz w drodze...;) I ze Twoj patk wlasnie ja zwiastuje;) Wygladasz kwitnaco Asiu! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna idzie, czas miniówek i krótkich spódniczek. Modnie i stylowo.

    Zapraszam, Odzież patriotyczna Red is Bad

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, fajna kompozycja. No wiosna mogłaby już przyjść, jak co rusz gdzieś zmarznę to w domu od razu chce mi się spać jak się rozgrzeję :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...