wtorek, 16 sierpnia 2016

KLASYCZNA STYLIZACJA Z MIĘTOWĄ BLUZKĄ

Dzisiaj klasycznie :) O tym, że granatowe gładkie jeansy powinna mieć w szafie każda z nas chyba nie muszę pisać. Ja lubię rurki w takich spodniach od dłuższego czasu czuję się najlepiej :) Ale jeśli Ty dobrze się czujesz w innym fasonie właśnie taki wybierz. Granatowe jeansy to doskonała baza do wielu stylizacji. Ja dzisiaj wybrałam asymetryczną bluzkę w miętowym kolorze. Sandałki trochę        w stylu boho uzupełniają zestaw :) Jak Wam się podoba klasyka w moim wydaniu?

david jones

miętowa bluzka i granatowe jeansy

styl boho

pies w typie amstaff

Sprawca ostatniego zamieszania u mnie w domu ...

jeansy rurki

buty z biedronki

bluzka miętowa

zestaw do biura

jak wytrenować psa

Nauka chodzenia ;)

łańcuszek celebrytka


Bluzka - Bien Fashion
Spodnie - H&M %
Buty - Biedronka ;)
Okulary - Vision Express
Torebka - David Jones

12 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Bluzeczka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja trochę odpuściłam rurki na rzecz dzwonów i prostych nogawek ale leża grzecznie na półce i czekają na swój czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ta miętowa bluzka z asymetrycznym dołem.

    OdpowiedzUsuń
  4. prosto o kobieco, to lubię w ubiorze :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja :) przepiękny kolor bluzeczka :) Naszyjnik też wpadł mi w oko :)

    Pozdrawiam :* http://brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie, ta mięta super się komponuje z ciemnym jeansem i kamelowymi dodatkami :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    lumpola-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny odcień granatu mają dżinsy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie buty w Biedronce to dopiero okazja! Ale i tak najpiękniejszą Twą ozdobą jest... pies! I jego "makijaż".

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie,mam takie same buty,są extra:mega wygodne i ładne:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...