środa, 1 lutego 2017

PRZEDŁUŻANY BOMBER JACKET I SWETEREK Z LIDLA ;)

Dzisiaj codzienna stylizacja, w której główną rolę pełni bomber jacket. Nie jest to klasyczna wersja tej kurtki bo w wersji przedłużonej. Dla mnie przedłużony bomber to idealna opcja. Uzupełnienie stylizacji stanowi włochaty sweter z lidla i ulubione jeansy z naszywkami. Trochę koloru wprowadza ogromny szalik bo u mnie dzisiaj strasznie szaro było. Jak Wam się podoba takie połączenie?












Kurtka bomber - Zara %
Sweter - Lidl
Jeansy - Szachownica
Torebka - Dissona
Szalik - Sisters Point
Okulary korekcyjne - In Style

10 komentarzy:

  1. szaliczek (jak dla mnie, fanki stonowanych kolorów) trochę za kolorowy, ale poza tym look całkiem fajny - buty szczególnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię :) Jak mówią kto co lubi - ja właśnie uwielbiam taki zastrzyk koloru w stonowanych stylizacjach. Ale fajne jest właśnie to, że każdy z nas jest trochę inny i nie zawsze lubimy to samo :) Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  2. Bardzo gustowny szaliczek! Fajnie się komponuje jednocześnie nadając kontrastu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A szalik takie miał właśnie zadanie ;) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. Prześlicznie wyglądasz, a ten szalik... zakochałam się! Fajny sweterek! Ja też czasem kupuje coś do ubrania w Lidlu - mają czasem naprawdę fajne rzeczy. zastanawiam się tylko nad torebką, myślisz, że nie lepiej wyglądała by jednokolorwa? Np. taka: http://wisebears.pl/okazja/torebka-asos-63pln/? Ja mam ten problem z torebkami, że lobię tylko takie o najprostszym kroju :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i sugestię co do torebki. Ja mam różnie czasem stawiam na klasykę a czasem lubię poszaleć ;) I tak było w tym przypadku :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. bardzo ciekawa stylizacja ;) Najbardziej podoba mi się szalik - jest fantastyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo go lubię jest mega ciepły :)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...